Дубечненська громада

Волинська область, Ковельський район

Положення

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Додаток 1 до рішення Дубечненської сільської ради

від 15.03.2024 року №40/5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг

Дубечненської сільської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.Дубечне - 2024р

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1.Центр надання адміністративних послуг Дубечненської сільської ради (далі – ЦНАП) є виконавчим органом Дубечненської сільської ради, яким надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далісуб’єкти звернень) через адміністраторів, державного реєстратора та працівників ЦНАПу шляхом їх взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2.ЦНАП є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки та штампи.

1.3.Повне найменування юридичної особи : Центр надання адміністративних послуг Дубечненської сільської ради. Скорочена назва : ЦНАП Дубечненської сільської ради.

1.4.ЦНАП є суб’єктом надання адміністративних послуг, визначених законами України та органом державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

1.5.ЦНАП у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Дубечненській сільській раді підпорядкований її виконавчому комітету, сільському голові та секретарю ради.

1.6.У своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про звернення громадян», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,«Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення права громадян на доступ до державної реєстрації актів цивільного стану у зв’язку з укрупненням територіальних громад», постановами Кабінету Міністрів України, стандартом ІSО, рішеннями Дубечненської сільської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.7.Організацію роботи ЦНАП та порядок взаємодії адміністратора, суб’єкта звернення та суб’єкта надання адміністративної послуги визначає Регламент ЦНАП.

1.8.Штатний розпис та кошторис ЦНАП затверджуються в установленому законодавством порядку.

1.9.Положення про ЦНАП встановлює правові засади організації діяльності та повноважень ЦНАП, порядок взаємодії із суб’єктами звернень та суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.10.Положення про ЦНАП затверджується Дубечненською сільською радою.

1.11.З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг можуть утворюватися територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

1.13.Графік роботи ЦНАП, в тому числі віддалених робочих місць, затверджується рішенням Дубечненської сільської ради. Час прийому суб’єктів звернень визначається Дубечненською сільською радою і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП.

Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП становить не менш як п'ять днів на тиждень та сім годин на день.

За рішенням Дубечненської сільської ради час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.

У віддалених робочих місцях адміністраторів ЦНАП (в разі їх утворення) час прийому суб’єктів звернень визначається Дубечненською сільською радою.

1.14.Перелік адміністративних послуг, що надаються у ЦНАПі затверджується сільською радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

1.15.На основі узгоджених рішень у ЦНАПі забезпечується надання адміністративних послуг органів місцевого самоврядування, об’єднаних територіальних громад, обласних, районних адміністрацій та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, відповідно до повноважень, передбачених чинним законодавством.

Для зручності суб’єктів звернень відповідно до узгоджених рішень (в тому числі з визначенням графіку та інших умов) у ЦНАП працюють представники суб’єктів надання послуг.

1.16.У ЦНАП здійснюється прийняття звітів, декларацій та звернень, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод з представниками суб’єктів господарювання.

Для зручності суб’єктів звернень у ЦНАП відповідно до узгоджених рішень (в тому числі з визначенням графіку та інших умов) працюють представники суб’єктів надання послуг.

1.17.У приміщенні ЦНАП надаються супутні послуги.

1.18.Дубечненська сільська рада рада створює умови для належної роботи працівників ЦНАП, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх робочими місцями, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.

1.19.Місце знаходження ЦНАП: 44412, Волинська область, Ковельський район, с.Дубечне, вул. Незалежності, буд. 20.

ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ЦНАП

 

2.1.Метою роботи ЦНАП є надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень.

2.2.Основними завданнями ЦНАП є:

2.2.1.Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2.2.2.Спрощення процедур надання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

2.2.3.Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються у ЦНАП та через єдиний державний веб-портал електронних послуг «Портал Дія» (далі – Портал Дія).

2.2.4.Створення доступних та зручних умов для надання суб’єктам звернень адміністративних послуг;

2.3.5.Прийом заяв суб’єктів звернень для подальшого юридичного оформлення, умов реалізації ними прав, свобод і законних інтересів за їх заявою; реєстрація звернень та направлення у встановленому порядку до суб’єкта надання адміністративних послуг; надання «швидких» послуг відповідно до Інформаційних та Технологічних карток; реалізація державної політики надання публічних послуг через Портал Дія.

2.3.6.Здійснення державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців;

2.3.7.Здійснення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;

2.3.8.Забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернень формулярів заяв, необхідних для надання адміністративних послуг;

2.3.9.Організація та ведення системи електронного документообігу;

2.3.10.Видача результатів адміністративної послуги: витягів та виписок з реєстрів, свідоцтва, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернень, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт;

2.3.11.Контроль за термінами надання адміністративних послуг;

2.3.12.ЦНАП при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, суб’єктами надання адміністративних послуг, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.

ІІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ЦНАП

 

3.1.У межах своїх повноважень ЦНАП:

3.1.1.Надає суб'єктам звернень вичерпні інформації та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

3.1.2.Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснює їх реєстрацію та подання для опрацювання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3.1.3.Видає суб’єктам звернень (при пред’явленні документа, що посвідчує особу), або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку, результати надання адміністративних послуг, оформлені суб’єктами їх надання;

3.1.4.Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг та організовує надання ними адміністративних послуг;

3.1.5.Погоджує документи в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує від них інформацію та висновки для надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

3.1.6.Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;

3.1.7.Надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом;

3.1.8.Забезпечує державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно - правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб-підприємців;

3.1.9.Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;

3.1.10.Готує пропозиції суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення процедур надання послуг;

3.1.11.Отримує у встановленому порядку від структурних підрозділів, відділів та виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності сільської територіальної громади інформацію, необхідну для виконання завдань, покладених на ЦНАП;

3.1.12.Контролює своєчасне виконання працівниками від структурних підрозділів, відділів та виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності сільської ради, надісланих їм на розгляд звернень, відповідно до вимог чинного законодавства;

3.1.13.Вимагає від суб’єктів надання адміністративних послуг та інших установ письмових пояснень щодо несвоєчасного та неякісного надання послуг для доповіді керівництву селищної ради;

3.1.14.Готує проєкти рішень на розгляд сесії сільської ради та виконавчого комітету.

3.1.15.Забезпечує представництво ЦНАП у засіданнях ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах, на семінарах та інших заходах, що проводяться сільською радою;

3.1.16.Організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до повноважень ЦНАП;

3.1.17.Забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання номенклатурних справ у ЦНАП та готує справи для передачі до архівного відділу;

3.1.18.Вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг;

3.1.19.Вносить пропозиції керівництву сільської ради щодо вдосконалення роботи ЦНАП;

ІV. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ЦНАП

 

4.1 Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора - посадової особи сільської ради, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання.

За рішенням Ради, окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням за’яв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.

З метою належної організації надання адміністративних послуг через ЦНАП адміністратори, староста та інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.

4.2. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.

Кількість адміністраторів, які працюють у ЦНАП, визначається Дубечненською сільською радою.

4.3 Основними завданнями адміністратора є:

4.3.1 Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

4.3.2.Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

4.3.3.Складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

4.3.4.Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4.3.5.Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

4.3.6.Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

4.3.7.Надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

4.3.8.Ведення діловодства, кадрової роботи, бухгалтерського обліку та звітності в ЦНАП

4.3.9.Здійснення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті

4.4. Адміністратор має право:

4.4.1Беззоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

4.4.2Погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

4.4.3.Інформувати керівника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4.4.4.Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

4.4.5. Порушувати клопотання перед керівником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

4.5.Організаційне забезпечення ЦНАП здійснює його начальник. Начальник ЦНАП:

4.5.1.Здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за діяльністю ЦНАП;

4.5.2.Організовує діяльність ЦНАП, в тому числі взаємодіє із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи ЦНАП;

4.5.3.Координує діяльність працівників ЦНАП, контролює якість та своєчасність виконання ними посадових обов’язків;

4.5.4.Вносить пропозиції керівництву сільської ради щодо структури ЦНАП, підбору кадрів, заохочення та притягнення до відповідальності працівників ЦНАП, проведення відповідних навчань;

4.5.5.Організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення заходів;

4.5.6.Сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції керівництву сільської ради щодо матеріально – технічного забезпечення ЦНАП;

4.5.7.Розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників ЦНАП;

4.5.8.Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

4.5.9.Може виконувати функції адміністратора.

4.5.10.Подає на погодження сільському голові проєкти кошторису та штатного розпису ЦНАП в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

4.511.Розпоряджається коштами у межах кошторису ЦНАП;

4.5.12.Подає сільському голові пропозиції щодо преміювання та установлення надбавок працівникам ЦНАП, які є посадовими особами;

4.5.13.Виконує інші повноваження згідно з актами законодавства, посадовою інструкцією, дорученнями керівництва сільської ради та цього Положення;

4.6.На час відсутності начальника ЦНАП виконання його обов’язків покладається на адміністратора ЦНАП згідно з наказом начальника ЦНАП.

4.7.Начальнику ЦНАП підпорядковуються працівники ЦНАП.

4.8.Працівники ЦНАП діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, що затверджуються начальником ЦНАП

4.9.Організація роботи ЦНАП здійснюється відповідно до Регламенту ЦНАП, що затверджується рішенням Дубечненської сільської ради.

4.10.Діловодство ЦНАП ведеться згідно із затвердженою номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства.

VІ. НАДАННЯ СУПУТНІХ ПОСЛУГ В ЦНАП

 

6.1.У приміщені ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

6.2.Супутні послуги надаються суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі.

І. ФІНАНСОВЕ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦНАП

 

7.1. ЦНАП фінансується за рахунок коштів бюджету Дубечненської сільської ради та інших джерел, які не заборонені чинним законодавством України.

7.2. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників ЦНАП та видатки на його утримання затверджуються рішенням Дубечненської сільської ради.

7.3 Майно ЦНАП належить йому на праві оперативного управління та використовується відповідно до чинного законодавства.

VIIІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЦНАП

 

8.1. Працівники ЦНАП та суб’єкти надання адміністративних послуг за порушення вимог законодавства щодо порядку надання адміністративних послуг та розголошення інформації про особу, яка стала їм відома в процесі виконання їх повноважень, несуть відповідальність у порядку, визначеному чинним законодавством України.

8.2. Діяльність або бездіяльність посадових осіб можуть бути оскаржені до керівництва відповідного суб’єкту надання адміністративної послуги, сільського голови, секретаря ради до судових та правоохоронних органів у порядку, встановленому чинним законодавством України.

8.3. Шкода, заподіяна посадовими особами суб’єктам звернень під час виконання їх обов'язків, підлягає відшкодуванню у порядку, встановленому чинним законодавством України.

ІХ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

9.1. Ліквідація та реорганізація ЦНАП здійснюється за рішенням Дубечненської сільської ради у встановленому законодавством порядку.

9.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться рішенням Дубечненської сільської ради шляхом затвердження Положення в новій редакції.

9.3 Це положення набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.


 

  Секретар сільської ради                                                      Ірина МАЗУРЕНКО

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь