Сесія сільської ради №62/43 «Про внесення змін до рішення сесії Дубечненської сільської ради від 20.12.2024 № 49/27 «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Дубечненської сільської ради, та її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради»»
| Скликання: | 8 |
| Сесія: | 62 |
| Тип документу: | Сесія сільської ради |
| Дата: | 19.09.2025 |
| Автор: | Лавренюк А.А. |
| Номер документу: | 62/43 |
| Назва документу: | Про внесення змін до рішення сесії Дубечненської сільської ради від 20.12.2024 № 49/27 «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Дубечненської сільської ради, та її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради» |
| Прикріплені файли: |
|
ДУБЕЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьме скликання
РІШЕННЯ
19 вересня 2025 року с. Дубечне № 62/43
Про внесення змін до рішення сесії
Дубечненської сільської ради від
20.12.2024 № 49/27 «Про затвердження
структури та загальної чисельності
працівників апарату Дубечненської
сільської ради, та її виконавчого комітету,
інших виконавчих органів ради»
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 59, статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» та наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються у процесі виконання бюджету», Дубечненська сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в Додаток 1 до рішення сесії Дубечненської сільської ради від 20.12.2024 року № 49/27 «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Дубечненської сільської ради, та її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради» затвердивши його в новій редакції.
2. Відділу планування бюджету, економіки та проведення закупівель Дубечненської сільської ради внести зміни до штатного розпису працівників апарату Дубечненської сільської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря сільської ради.
Секретар сільської ради Алла ЛАВРЕНЮК
Додаток 1
до рішення сесії
Дубечненської сільської ради
від 19 вересня 2025 року № 62/43
СТРУКТУРА
і загальна чисельність працівників апарату Дубечненської сільської ради, та її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради
|
Назва відділів та посад |
Чисельність |
|
|
1. |
Керівництво сільської ради і виконавчого комітету |
7 |
|
1.1 |
Сільський голова |
1 |
|
1.2. |
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів |
1 |
|
1.3. |
Секретар сільської ради |
1 |
|
1.4 |
Староста |
3 |
|
1.5. |
Керуючий справами |
1 |
|
|
IІ. Апарат сільської ради та виконавчого комітету |
|
|
1. |
Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення |
6 |
|
1.1. |
Начальник відділу-головний бухгалтер |
1 |
|
1.2. |
Головний спеціаліст |
2 |
|
1.3. |
Спеціаліст І категорії |
3 |
|
2. |
Відділ планування бюджету, економіки та проведення закупівель |
3 |
|
2.1. |
начальник відділу |
1 |
|
2.2. |
головний спеціаліст |
2 |
|
3. |
Відділ проектування, інформаційної, внутрішньої, цифрової політики та звязків з громадськістю |
3 |
|
3.1 |
начальник відділу |
1 |
|
3.2. |
головний спеціаліст |
2 |
|
4. |
Гуманітарний відділ |
3 |
|
4.1. |
Начальник відділу |
1 |
|
4.2. |
Головний спеціаліст |
1 |
|
4.3. |
Спеціаліст І категорії |
1 |
|
5. |
Відділ соціального захисту населення |
6 |
|
5.1. |
Начальник відділу |
1 |
|
5.2. |
Інспектор соціальний фахівець |
4 |
|
5.3. |
Головний спеціаліст |
1 |
|
6. |
Служба у справах дітей |
3 |
|
6.1. |
Начальник служби |
1 |
|
6.2. |
Головний спеціаліст |
1 |
|
6.3. |
Спеціаліст І категорії |
1 |
|
7. |
Відділ організаційно-правового, кадрового забезпечення та з питань комунального майна |
3 |
|
7.1. |
Начальник відділу |
1 |
|
7.2. |
Головний спеціаліст |
1 |
|
7.3. |
Спеціаліст І категорії |
1 |
|
8. |
Відділ землевпорядкування, містобудування та охорони навколишнього середовища |
7 |
|
8.1. |
Начальник відділу |
1 |
|
8.2. |
Головний спеціаліст |
2 |
|
8.3. |
Спеціаліст І категорії |
3 |
|
8.4. |
Спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
|
|
|
|
Головний спеціаліст з організацій та ведення військового обліку |
1 |
|
Завідувач господарства |
1 |
|
|
Діловод |
1 |
|
|
Водій автотранспортного засобу (легкового автомобіля) |
1 |
|
|
Прибиральник службових приміщень |
4 |
|
|
Машиніст (кочегар) котельні |
3 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
Всього: |
52,0 |
|
IІІ. Виконавчі органи ради |
|
|
Фінансовий відділ |
4 |
|
Начальник відділу |
1 |
|
Головний спеціаліст-бухгалтер |
1 |
|
Спеціаліст І категорії |
1 |
|
Спеціаліст-бухгалтер |
1 |
|
|
«Центр надання адміністративних послуг» |
6 |
|
|
Начальник |
1 |
|
|
Адміністратор |
4 |
|
|
Державний реєстратор |
1 |