Дубечненська громада

Волинська область, Ковельський район

Положення про відділ організаційно-провового, кадрового забезпечення та з питань комунального майна

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОГО, КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА З ПИТАНЬ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДУБЕЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ організаційно-правового, кадрового забезпечення та з питань комунального майна Дубечненської сільської ради (надалі – Відділ) є структурним підрозділом Дубечненської сільської ради, утворюється за рішенням сесії сільської ради, їй підзвітний і підконтрольний, підпорядкований сільському голові. Діяльність відділу координує начальник відділу.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами міністерств та наказами відповідних департаментів та управлінь Волинської обласної державної адміністрації, рішеннями Дубечненської сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями Дубечненського сільського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.

1.3.  Відділ здійснює свою діяльність на правах структурного підрозділу Дубечненської сільської ради (без права юридичної особи).

 

2. Завдання відділу

Основними завданнями відділу є:

2.1. Організація правової роботи в Дубечненській сільській раді, виконавчому комітеті сільської ради спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів Дубечненської сільської ради, виконавчого комітету сільської ради.

2.2. Реалізація державної політики у сфері проходження служби в органах місцевого самоврядування та з питань кадрової роботи.

2.3. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.

2.4. Задоволення потреби в кваліфікованих кадрах, їх ефективне використання.

2.5. Документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування і трудових відносин.

2.6. Здійснення діяльності, пов’язаної з державною таємницею, обліком і зберіганням документів що містять інформацію з обмеженим доступом та конфіденційну інформацію.

2.7. Забезпечення контролю за здійсненням заходів щодо запобігання корупції.

2.8. Надання консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства, участь в інформаційному та науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції.

2.9.Здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства.

2.10. Реалізація повноважень сільської ради у сфері приватизації, оренди комунального майна, управління майном комунальної власності відповідно до цього Положення.

2.11. Розробка нормативно-правових актів, та інших проектів рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови з питань, що належать до компетенції відділу;

2.12. Здійснення інших повноважень, визначених чинним законодавством та нормативно-правовими актами.

 

3.Функції відділу

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1. Організовує та забезпечує правильне виконання актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подає сільському голові пропозиції щодо вирішення правових питань управлінської, економічної та соціальної діяльності,  інформує сільського голову про необхідність вжиття  заходів  до  скасування  актів,  прийнятих з порушенням законодавства.

3.2. У межах своєї  компетенції бере участь  у реалізації політики органів місцевого самоврядування у відповідній галузі або сфері діяльності.

3.3. Координує роботу і бере участь у підготовці нормативних актів, що регулюють відносини структурних підрозділів сільської ради.

3.4. Здійснює експертизу проектів документів та перевіряє їх на відповідність чинному законодавству при поданні їх для прийняття та підпису уповноваженими особами, погоджує їх за наявності віз керівників відповідних виконавчих органів ради або осіб, які їх заміщують.

3.5. Бере участь у підготовці проектів рішень сільської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень сільського голови, господарських договорів (контрактів), розглядає проекти нормативних актів, готує письмові висновки чи зауваження до них.

3.6. Організовує і веде претензійну та позовну роботу. 

3.7. Здійснює захист прав та інтересів Дубечненської сільської ради у порядку самопредставництва у судах (самопредставництво юридичної особи).

3.8. Представляє за дорученням сільського голови інтереси Дубечненської сільської ради та її виконавчого комітету в судових інстанціях усіх рівнів, інших органах під час розгляду правових питань і спорів, дає оцінку претензіям, що пред’явлені Дубечненській сільській раді, виконавчому комітету у зв’язку з порушенням її майнових прав і законних інтересів. 

3.9. Аналізує наслідки розгляду претензій, позовів і судових справ, вносить сільському голові пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення сільської ради та її виконавчих органів.

3.10. Сприяє своєчасному вжиттю заходів за зверненнями прокуратури, окремими ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів.

3.11. Проводить інформаційно-довідкову роботу із законодавства, оперативно доводить до структурних підрозділів ради інформацію про зміни в нормативних актах і  нові  акти,  рекомендації  органів  юстиції,  рішення Конституційного Суду України, готує керівництву довідкові матеріали із законодавства, організовує і проводить роботу, пов’язану із підвищенням рівня знань працівників сільської ради дає їм  консультації з правових питань.

3.12. За дорученням сільського голови надає допомогу з правових питань підприємствам, установам, закладам та іншим юридичним особам, засновником яких є Дубечненська сільська рада, на підставі відповідних письмових звернень, поданих у встановленому законом порядку.

3.13. Приймає участь в організації і проведенні семінарів, інших занять з правових питань з працівниками сільської ради та її виконавчих органів та підвищення правових знань керівників і спеціалістів комунальних підприємств.      

3.14. Бере участь у підготовці рішень та  інших  актів  сільської ради, що регулюють відносини структурних підрозділів ради.

3.15. Сприяє правильному застосуванню законодавства про працю, запобіганню безгосподарності, непродуктивним витратам, бере участь у  проведенні аналізу причин їх виникнення і підготовці документів про відшкодування збитків.

3.16. Бере  участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, дає правові  висновки за фактами виявлених правопорушень.

3.17. Розглядає матеріали про відшкодування за рахунок винних осіб матеріальної шкоди, що готуються відповідними підрозділами на основі  економіко-правового аналізу  даних  бухгалтерського обліку і статистичної звітності, інших документів фінансово-господарської  діяльності  підприємств та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними і контролюючими органами.

3.18. Відповідно до статті 9 Закону України «Про колективні договори і угоди» здійснює повідомну реєстрацію територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них.

3.19. Відповідно до повноважень розглядати територіальні угоди, колективні договори, зміни і доповнення до них, надавати рекомендації щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами чинного законодавства (у разі їх наявності).

3.20. Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

3.21. Визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб та керівників підпорядкованих установ.

3.22. Здійснює організаційну роботу щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства.

3.23. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб місцевого самоврядування, а також керівників підпорядкованих установ.

3.24. Здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву в апараті сільської ради.

3.25. Вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті та органах сільської ради, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, контролює добір і розстановку кадрів в апараті та структурних підрозділах сільської ради.

3.26. Приймає від кандидатів на заміщення вакантних посад відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, готує протоколи конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного добору.

3.27. Вносить на розгляд сільському голові пропозиції щодо проходження стажування посадовими особами, готує разом з відповідними структурними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням.

3.28. Готує проекти розпоряджень сільського голови про призначення та звільнення з посад працівників апарату та виконавчих органів сільської ради, керівників підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальній власності;

3.29. Організовує складання Присяги посадової особи місцевого самоврядування, готує проекти розпоряджень сільського голови про присвоєння рангів посадовим особам, вносить про це записи до трудових книжок.

3.30. Обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування, готує проекти розпоряджень сільського голови про встановлення надбавок за вислугу років та надання відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників сільської ради;

3.31. Розглядає матеріали та готує документи для заохочення і нагородження працівників, веде відповідний облік.

3.32. Здійснює заходи щодо забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов'язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.

3.33. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників.

3.34. Оформляє і видає довідки з місця роботи працівникам, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності.

3.35. Готує документи для відрядження працівників сільської ради в межах України та за кордон.

3.36. Здійснює організаційне забезпечення та бере участь у роботі атестаційної комісії, а також проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов`язків.

3.37. Забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів.

3.38. Разом з іншими виконавчими органами здійснює контроль за дотриманням Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів з питань кадрової роботи.

3.39. Здійснює ведення персонально-первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які зареєстровані на території Дубечненської сільської ради та працюють в апараті ради.

3.40. Спільно з іншими виконавчими органами та структурними підрозділами ради проводить роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління сільської ради, а також бере участь у здійсненні організаційних заходів з перевірки виконання умов та показників контрактів;

3.41. Здійснює заходи щодо ведення комп'ютерного обліку електронних трудових книжок працівників апарату ради, виконавчих органів ради, керівників комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління сільської ради та  використання його даних у межах повноважень.

3.42. Розглядає пропозиції, заяви, скарги, надає роз'яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу.

3.43. Забезпечує виконання комплексу робіт, пов’язаних із забезпеченням захисту інформації з обмеженим доступом.

3.44. Проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.

3.45. Вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб сільської ради, вносить голові сільської ради пропозиції щодо усунення таких ризиків.

3.46. Надає допомогу в заповненні декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» особам, уповноваженим на виконання функцій місцевого самоврядування.

3.47. У разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими чи службовими особами сільської ради інформує в установленому порядку про такі факти сільського голову, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції.

3.48. Взаємодіє з спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції.

3.49. Розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників сільської ради до вчинення корупційних правопорушень.

3.50. Здійснює організаційні заходи щодо подання посадовими особами сільської ради декларації згідно із Законом України "Про запобігання корупції".

3.51. У сфері приватизації комунального майна:

         3.51.1. Готує та вносить на розгляд сільської ради проекти рішень щодо приватизації комунального майна та переліку об'єктів, що не підлягають приватизації.

3.51.2. Розробляє та подає на розгляд сільської ради проект програми приватизації майна, що перебуває у комунальній власності та забезпечує її виконання.

        3.51.3. Розглядає заяви про приватизацію майна, що перебуває у комунальній власності та подає свої пропозиції на розгляд постійній комісії сільської ради.

         3.51.4. Здійснює контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу комунального майна протягом зазначеного у договорі терміну дії таких умов, відповідно до законодавства.

         3.51.5. Готує проекти договорів щодо проведення підготовки об'єктів до приватизації, проведення незалежної оцінки майна у процесі приватизації та його продажу

3.51.6. Вносить всю необхідну інформацію по питаннях приватизації комунального майна до електронної торгової системи «Державні Торги Онлайн».

3.51.7. Організовує проведення аукціонів з продажу комунального майна.

         3.52. У сфері оренди комунального майна:

         3.52.1. Розробляє та подає на розгляд сесії сільської ради проекти регуляторних актів по питаннях оренди комунального майна, проекти переліків першого та другого типу об’єктів комунальної власності Дубечненської сільської ради, проект примірного договору оренди, проект переліку підприємств, установ, організацій, що надають соціально важливі послуги населенню.

         3.52.2. Здійснює повноваження орендодавця та готує проекти договорів оренди майна комунальної власності. Копії договорів оренди надає одержувачам коштів та балансоутримувачам для здійснення контролю за виконанням орендарями умов договорів.

3.52.3. Вносить всю необхідну інформацію по питаннях оренди комунального майна до електронної торгової системи «Державні Торги Онлайн».

         3.52.4. Організовує проведення аукціонів з оренди комунального майна.

         3.52.5. Здійснює контроль за виконанням умов договорів оренди організацій, установ, закладів, в тому числі використання комунального майна, повернення майна після закінчення договору оренди тощо.

         3.53. У сфері організації управління майном комунальної власності:

         3.53.1. Формує та подає на затвердження сільською радою перелік суб'єктів (об'єктів) комунальної власності.

         3.53.2. Формує переліки майна першого та другого типу комунальної власності на підставі результатів інвентаризацій поданих суб’єктами комунальної власності.

       3.53.3. Розробляє та вносить пропозиції щодо ефективності використання майна комунальної власності.

         3.53.4. Готує відповідні проекти рішень сільської ради та її виконавчого комітету щодо передачі, відчуження, концесії, списання комунального майна та приймання об’єктів до комунальної власності відповідно до їх повноважень.

         3.54. Надає консультаційну допомогу іншим структурним підрозділам сільської ради та виконавчого комітету з питань управління, приватизації, оренди майна комунальної власності.

         3.55. Розглядає, за дорученням сільського голови, заяви, пропозиції і скарги громадян з питань, що належать до компетенції відділу.

         3.56. Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством, рішеннями сільської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями сільського голови.

4. Права відділу

Відділ має право:

4.1. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та  організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що  належать до його компетенції.

4.2. Здійснювати контроль, проводити перевірки, аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.

4.3. Одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх посадових осіб інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

4.4. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.

4.5. Перевіряти додержання законності у структурних підрозділах та виконавчих органах Дубечненської сільської ради.

4.6. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб Дубечненської сільської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на  нього завдань.

4.7. Інформувати сільського голову у разі покладення на відділ виконання завдань що не належить до функцій відділу чи виходить за їх межі, а також у випадках,  коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали,  необхідні для вирішення порушених питань.

4.8. Залучати за згодою сільського голови відповідних спеціалістів для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які  проводяться відділом відповідно до покладених на нього обов’язків.

4.9. Брати участь у засіданнях виконавчого комітету та сесіях сільської ради, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у Дубечненській сільській раді.

4.10. Здійснювати захист прав та інтересів Дубечненської сільської ради у порядку самопредставництва у судах (самопредставництво юридичної особи);

4.11. Здійснювати інші повноваження у межах своєї компетенції, які випливають із завдань відділу.

 

5. Структура відділу

5.1. Склад і чисельність працівників Відділу затверджується у встановленому порядку.

5.2. Очолює Відділ начальник відділу. Начальник та працівники Відділу призначаються та звільняються з посади розпорядженням сільського голови відповідно до чинного законодавства України.

5.3. На начальника та посадових осіб Відділу у повному обсязі поширюється дія Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», інших законів України і підзаконних нормативно-правових актів з питань служби в органах місцевого самоврядування.

5.4. Посадові особи Відділу діють у межах повноважень, визначених їх посадовими інструкціями, що затверджуються сільським головою.

5.5. Начальник Відділу розподіляє обов’язки між посадовими особами Відділу. Обов’язки та повноваження посадових осіб відділу випливають із завдань, функцій та повноважень, покладених на відділ цим Положенням.

5.6. На посади начальника та посадових осіб відділу можуть бути призначені особи, які у повній мірі відповідають вимогам Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», мають відповідний рівень кваліфікації згідно з Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування, що затверджені наказом Національного агентства з питань державної служби від 07.11.2019 року № 203-19 у порядку, що визначений законом.

 

6. Керівництво відділом

6.1. Начальник відділу здійснює керівництво діяльністю відділу.

6.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього та відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

6.3. В межах своєї компетенції контролює та аналізує виконання завдань та функцій покладених на відділ.

6.4. Підвищує свій кваліфікаційний рівень та проводить роботу, пов’язану із підвищенням рівня професійних знань працівників; розподіляє посадові обов’язки між працівниками відділу; координує і контролює виконання посадових обов’язків працівниками відділу.

6.5. Організовує виконання завдань відділу, рішень виконавчого комітету та сільської ради, розпоряджень, доручень, сільського голови, секретаря ради. Звітує про роботу відділу перед сільською радою та виконавчим комітетом.

6.6. Організовує підготовку проєктів рішень сільської ради та виконавчого комітету сільської ради, розпоряджень сільського голови з питань, віднесених до компетенції відділу.

6.7. Інформує територіальну громаду про виконання рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови та про інші питання відповідно до компетенції.

6.8. Начальник відділу без доручення діє від імені відділу, представляє його інтереси в органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами.

6.9. Не допускає в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.

6.10. Здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства в межах компетенції відділу.

Кваліфікаційні вимоги начальника відділу:

На посаду начальника може бути призначена особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

 У випадку відсутності начальника його обов’язки виконує один з працівників відділу, на якого покладено виконання обов’язків розпорядженням сільського голови.

Прийняття   (передача)   справ   начальником  відділу  у  разі  призначення  на  посаду  або звільнення  з  посади   здійснюється   після проведення внутрішньої перевірки стану справ, за  результатами   якої   оформляється   відповідний акт.

7. Відповідальність

7.1. Відповідальність посадових осіб відділу передбачена чинним законодавством України, цим Положенням та їх посадовими інструкціями,
що розроблюються, погоджуються та затверджуються у порядку, що встановлений цим Положенням.

7.2. Посадові особи відділу, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути притягнуті до дисциплінарної, адміністративної, кримінальної або цивільно-правової відповідальності.

7.3. Відповідальність посадових осіб відділу настає у разі невиконання
або неналежного виконання ними обов’язків та функцій, що визначені                                 законодавством України, іншими підзаконними нормативно-правовими актами,                             їх посадовими інструкціями та цим Положенням.

7.4.  Притягнення посадових осіб відділу до відповідальності здійснюється виключно у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

8. Заключні положення

8.1. Статус посадових осіб відділу визначається Законами України «Про місцеве  самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування».

8.2. Відділ утримується за рахунок коштів Дубечненської сільської ради.

8.3. Положення про гуманітарний відділ Дубечненської сільської ради та гранична чисельність затверджується рішенням Дубечненської сільської ради. Кошторис, штатний розпис відділу затверджує сільський голова.

8.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.

8.5. Припинення діяльності відділу (ліквідація, реорганізація) здійснюється за рішенням сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

8.6. У процесі службової діяльності відповідно до покладених на нього завдань, функцій та повноважень відділ взаємодіє з органами державної влади,  з іншими органами місцевого самоврядування, посадовими особами виконавчих органів Дубечненської сільської ради, постійними комісіями Дубечненської сільської ради, депутатами Дубечненської сільської ради, постійними та тимчасовими комісіями і робочими групами, утвореними розпорядженнями сільського голови (особи, яка здійснює його повноваження), з підприємствами, установами, організаціями та закладами усіх форм власності, з об’єднаннями громадян та окремими громадянами з питань, що входять до компетенції відділу.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь