Дубечненська громада

Волинська область, Ковельський район

Проект рішення сільської ради "Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Дубечненської сільс

Дата: 12.02.2020 09:36
Кількість переглядів: 830

Фото без опису

 

ДУБЕЧНЕНСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

 

СТАРОВИЖІВСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

сьоме скликання

 

ПРОЕК РІШЕННЯ

 

_________ 2020 року                   с. Дубечне                                                 № _____

 

Про затвердження Порядку залучення,

розрахунку розмірів і використання

коштів пайової участі замовників

у створенні і розвитку соціальної

та інженерно-транспортної

інфраструктури населених пунктів

Дубечненської сільської ради    

 

Відповідно до ст. 144 Конституції України, п. 13, п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

         1. Затвердити Порядок залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Дубечненської сільської ради із додатками.

         2. Визнати таким, що втратив чинність «Порядок розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради» затверджений рішенням сесії дубечненської сільської ради № 29/6 від 13.11.2012 року.

         3. Секретарю сільської ради Мазуренко І.А. забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному сайті Дубечненської сільської ради.

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну галузеву комісію Дубечненської сільської ради з питань планування, бюджету, фінансів, житлово-комунального господарства, будівництва транспорту та зв’язку.

 

 

Сільський голова                                                                            А.П.Костючик

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Дубечненської сільської ради»

         Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Дубечненської сільської ради» підготовлено згідно із вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (зі змінами).

 

  1. Визначення проблеми.

         У зв’язку з внесенням змін та введенням в дію положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX, в частині, що стосується пайової участі,  виникає потреба приведення Порядку затвердженого рішенням сільської ради від 13.11.2012 року № 29/6 «Про затвердження Порядку розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради» у відповідність до чинного законодавства.

         Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на фізичних осіб та суб’єктів господарювання, у тому числі нерезидентів, які є власниками об’єктів нерухомості, розташованих на території сільської ради.

 

Основні групи (підгрупи) на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Фізичні особи

Так, оскільки фізичні особи можуть бути замовниками будівництва об’єктів

Держава

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Так, оскільки суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва можуть бути замовниками будівництва об’єктів

 

  1. Цілі державного регулювання:

         Прийняття запропонованого регуляторного акту передбачає вирішення наступних цілей:

  • виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX;
  • реалізація повноважень органів місцевого самоврядування;
  • забезпечення надходжень до сільського бюджету;
  • удосконалення взаємовідносин між органами місцевого самоврядування та замовниками будівництва (суб’єктами господарювання та громадянами);
  • встановлення прозорого та чіткого врегульованого порядку визначення величини та сплати пайової участі у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва (реконструкції) об’єктів містобудування на території сільської ради.

 

3. Вивчення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей:

         Державне врегулювання залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради впроваджується на підставі п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX. Іншої альтернативи законодавством для участі інвесторів (забудовників) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села не передбачено.

 

         В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Неприйняття регуляторного акта (відмова від регулювання)

Дана альтернатива не є прийнятною, оскільки порушуються вимоги п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX та не сплачується пайова участь у розвитку інфраструктури населених пунктів суб’єктами, які мають намір будівництва об’єктів на території сільської ради.

Прийняття регуляторного акта

Застосування даної альтернативи ґрунтується на загальнообов’язковості прийняття рішення сільської ради про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів для виконання на території сільської ради, що передбачено п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 

Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів місцевої влади

удосконалення взаємовідносин з замовниками будівництва (громадянами та суб’єктами господарювання);

залучення коштів фізичних та юридичних осіб для реалізації заходів, спрямованих на створення і розвиток інженерного – транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради

Проведення процедури оприлюднення матеріалів

Сфера інтересів громадян

створення і розвиток інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради;

залучення інвестицій в економіку населених пунктів, поліпшення соціально-економічного становища населених пунктів сільської ради;

розширення пропозицій на ринку товарів і послуг, запропонованих суб’єктами господарювання за рахунок відкриття нових об’єктів

Додаткові витрати відсутні

Сфера інтересів суб’єктів господарювання:
фізичні та юридичні особи, суб’єкти малого підприємництва

удосконалення взаємовідносин з органами місцевого самоврядування;

створення сприятливих умов для здійснення містобудівної діяльності;

розвиток підприємницької діяльності;

 

Сплата внеску у встановленому обсязі

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Неприйняття регуляторного акта (відмова від регулювання)

1

Проблема існувати буде оскільки вона призведе до несплати пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів суб’єктами господарювання, що мають намір здійснити будівництво на території сільської ради.

Прийняття регуляторного акта

4

Проблема існувати не буде оскільки буде прийнятий порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів для виконання на території сільської ради.

 

Рейтинг результативності

Вигоди

Витрати

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Неприйняття регуляторного акта (відмова від регулювання)

Вигоди відсутні

Витрати відсутні

Недотримання вимог п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019р. № 132 – IX

Прийняття регуляторного акта

Упорядкування на території сільської ради механізму сплати забудовниками пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів згідно вимог законодавства, забезпечення надходжень до сільського бюджету

Проведення процедури оприлюднення матеріалів

Забезпечення диференційованого порядку залучення коштів замовників будівництва для участі у розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради із дотриманням вимог чинного законодавства

 

  1. Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв’язання проблеми.

         Прийняття Дубечненською сільською радою рішення «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно- транспортної інфраструктури населених пунктів Дубечненської сільської ради».

 

  1. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів.

         Впровадження даного регуляторного акта буде сприяти додатковим надходженням коштів до сільського бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб – інвесторів (забудовників) до раціонального та ефективного використання об’єктів інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради; створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб’єктів господарювання.

 

  1. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

         Запропонований проект регуляторного акта запроваджується на довгостроковий термін. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань та у разі змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до регуляторного акта будуть внесені відповідні зміни та доповнення.

 

  1. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Для визначення результативності регуляторного акта передбачається використання показників :

  • кількість укладених договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради;
  • розмір додаткових надходжень до сільського бюджету на розвиток інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури від сплати пайових внесків.

Прогнозне значення показників результативності

2019 рік

Прогноз 2020

кількість суб’єктів господарювання, які уклали договір   про пайову участь у розвитку інфраструктури с. Вища Дубечня із зазначенням відсотку

1

3

кількість звернень замовників щодо проведення розрахунку розміру пайової участі в грошових коштах

1

3

загальна сума коштів сплачених відповідно до укладених договорів пайової участі, тис. грн

1,132

10,000

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься  відстеження результативності дії  регуляторного акта

         Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися виконавчим комітетом Дубечненської сільської ради шляхом аналізу статистичних даних.

         Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акта у порівнянні з базовим відстеженням.

         Повторне відстеження регуляторного акту буде проведене  через рік з дня набрання чинності. Але не пізніше двох років.

         Періодичне відстеження буде здійснюватись раз на  три роки починаючи з дня виконання повторного відстеження.

 

 

Сільський голова                                                                            А.КОСТЮЧИК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора