Дубечненська громада

Волинська область, Ковельський район

Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради

Дата: 05.04.2024 11:24
Кількість переглядів: 71

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту

         Назва – проєкт рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради».    

Розробник – відділ організаційно-правового, кадрового забезпечення та з питань комунального майна Дубечненської сільської ради.

         Проєктом регуляторного акту здійснюється врегулювання виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади. Хаотичне розміщення об’єктів виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків ускладнює контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності законодавства щодо захисту прав споживачів, правил торгівлі, нормативних документів щодо санітарії, охорони праці, техніки безпеки. Враховуючи вищезазначене, підготовлено на розгляд сесії Дубечненської сільської ради проєкт рішення «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків», що сприятиме передумовою для розв’язання існуючих соціальних проблем і поліпшення якості життя населення і має на меті створити єдиний порядок  надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків для всіх суб’єктів господарювання.

         Проєкт рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради» та аналіз його регуляторного впливу розміщено на офіційному сайті Дубечненської сільської ради.

            Строк приймання пропозицій та зауважень до проєкту регуляторного акту становить 1 місяць з дня оприлюднення проєкту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу.

         Пропозиції та зауваження до проєкту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі за адресою: 44412, Ковельський район, с. Дубечне, вул. Незалежності, 20, Дубечненська сільська рада, або електронною поштою: dubechnenska@gmail.com.

                             Секретар сільської ради                         Ірина МАЗУРЕНКО

 

 

ДУБЕЧНЕНСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

восьме скликання

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

 ________ 2024 року                                  с. Дубечне                                                       № ______

 

Про затвердження Положення про порядок надання
дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення

ярмарків на території Дубечненської сільської ради

 

            З метою поліпшення торговельного обслуговування населення, захисту споживчого ринку від неякісних та небезпечних товарів, створення максимальних зручностей для покупців, на підставі Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про захист прав споживачів», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення», Наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996р. № 369 «Про затвердження Правил роботи дрібно роздрібної торговельної мережі», керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія сільської ради

 

ВИРІШИЛА:

 

            1. Затвердити Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради згідно з додатком.

            2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Миколу Карпука.

 

 

Секретар сільської ради                                                                                Ірина МАЗУРЕНКО

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                        рішенням сесії Дубечненської сільської

                                                                                        ради від ______2024 року № ________

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПОРЯДОК НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА ВИЇЗНУ (ВИНОСНУ) ТОРГІВЛЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЯРМАРКІВ НА ТЕРИТОРІЇ ДУБЕЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДІ

 

1. Загальні положення

            1.1. Положення про порядок організації виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради (далі – Положення) визначає основні вимоги щодо порядку організації виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків підприємствами, організаціями незалежно від форм власності, громадянами, підприємцями, що здійснюють діяльність на території сільської ради (далі – суб’єкти). Дане Положення визначає вимоги до організації виїзної (виносної) торгівлі на території Дубечненської сільської ради і є обов’язковим для виконання.

            1.2. Виїзна (виносна) торгівля є різновидом дрібнороздрібної торгівлі, тобто різновидом торгівлі через дрібнороздрібну торговельну мережу. Роздрібна торгівля через дрібнороздрібну торговельну мережу є однією з форм позамагазинного продажу товарів.

            Порядок провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою сільської ради (далі Порядок) розроблено відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення”, наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.96 року № 369 «Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі» та інших нормативних актів.

 

2.Основні терміни

            2.1. Торгівля поза магазинами (включаючи пересувну мережу) — сукупність нестаціонарних, пересувних пунктів з продажу товарів, які пристосовані для тривалої роздрібної торгівлі товарами населенню на розвіз або рознос (лотки, розкладки, стенди, палатки, автомагазини, автофургони, літні майданчики тощо), через торгові автомати. 

            2.2. Засоби пересувної мережі – автомагазини, автокафе, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки), розноски, лотки, столики, тощо.

            2.3. Виїзна торгівля - торгівля за межами торговельного приміщення через різні засоби пересувної мережі для дрібної торгівлі: автомагазини, авторозвозки, автоцистерни, автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки), розноски, лотки, столики тощо.

            2.4. Виносна торгівля — торгівля за межами торговельного приміщення; біля стаціонарного закладу торгівлі або ресторанного господарства, продукцією, що реалізується у даному закладі.

            2.5. Дозвіл на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (далі-Дозвіл) є безоплатним дозвільним документом, який надає право його власнику на експлуатацію тимчасового об’єкта виїзної (виносної) торгівлі. Дозвіл видається за встановленою формою, затвердженого рішенням виконавчого комітету Дубечненської сільської ради (за встановленим зразком відповідно до додатку № 2 даного Положення.

            2.6. Схема розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі, - схема розміщення, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до об’єкта (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);

            2.7. Інші терміни, що не визначені у цьому Порядку, вживаються у значенні, передбаченому чинним законодавством.

 

3. Порядок провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території Дубечненської сільської ради

 

            3.1.Умови розміщення пунктів виїзної торгівлі

            3.1.1. Розміщення об’єктів виносної та виїзної торгівлі здійснюється відповідно до вимог будівельних, санітарних, пожежних, інших норм і правил, а також з врахуванням вимог інших актів, прийнятих у межах компетенції органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

            3.1.2. Об’єкти виїзної (виносної) торгівлі повинні мати належний естетичний вигляд, відповідати вимогам правил торгівлі та нормативних документів щодо санітарії, охорони праці, техніки безпеки.

            3.1.3. Протягом дня та після закінчення роботи господарюючий суб’єкт повинен забезпечувати чистоту на прилеглій до пункту виїзної (виносної) торгівлі території. У випадках порушення типових правил благоустрою суб’єкт, який здійснює торгівлю буде притягнутий до адміністративної відповідальності, згідно статті 152 КУпАП.

            3.1.4. Розміщення пунктів виїзної торгівлі дозволяється в районах вулиць, площ та інших орієнтирів, що вказані в дозволах, за умови дотримання правил безпеки руху транспорту й пішоходів.

            3.1.5. Лотки, столи, ємкості з напоями та інші пересувні елементи вуличної торгівлі розміщуються лише на тротуарах завширшки не менше 4 метрів за межею пішохідної частини. Товар і звільнена від нього тара повинні складуватися на тротуарі поруч із зазначеними пересувними елементами і за межами його пішохідної частини.

            3.1.6. Заборонено розміщення пунктів виїзної (виносної) торгівлі:

- в межах сільських комунікацій;

- на газонах, зелених насадженнях;

- на землях, обтяжених правами землекористувачів, без їх згоди;

- в природоохоронних зонах, охоронних зонах пам’ятників історії та культури (за винятком обслуговування сільських заходів).

            3.1.7. Реалізація картоплі, овочів, фруктів, плодів, ягід, баштанних культур в період сезонного продажу, дозволяється в кварталах житлових будинків з автотранспорту, якщо розміщення автотранспорту відповідає вимогам безпеки дорожнього руху. Реалізація картоплі, овочів, фруктів, плодів, ягід, баштанних культур в період сезонного продажу зі спеціальних контейнерів, сіток, піддонів, встановлюється не нижче 50 см від землі.

 

            3.2. Умови провадження торговельної діяльності

            3.2.1. Продаж товарів під час виїзної торгівлі здійснюється через засоби пересувної мережі – автомагазини, автокафе, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки), торгівельні автомати, палатки, прилавки, столики, розноски, лотки, тощо.

            3.2.2. Під час виїзної торгівлі дозволяється реалізація продовольчих і непродовольчих товарів тільки нескладного асортименту, яка проводиться згідно з правилами їх продажу.

            Торгівлю продовольчими та непродовольчими товарами можливо здійснювати лише за умови, що продовольчі товари фасовані, мають герметичну (непошкоджену) упаковку і при цьому додержується принцип товарного сусідства.

            При організації святкових заходів виїзну торгівлю дозволяється доповнити товарами наступного асортименту: шашлики, хот-доги з соусними начинками, піца з напівфабрикатів і гарячі напої на розлив (при наявності одноразового посуду), бутильована вода.

            3.2.3. Під час виїзної торгівлі забороняється продаж:

- продовольчих товарів, якщо при їх продажу відсутні умови для дотримання санітарних норм і правил, а також умови для додержання температурних режимів по зберіганню та продажу цих товарів;

- нефасованих і не упакованих продовольчих товарів з розносок, лотків, столиків, корзин та неспеціалізованого транспорту;

- без наявності сертифікатів і гігієнічних висновків на кожен вид і партію товарів які реалізуються.

- продаж товарів, вільна реалізація яких заборонена, а також тих, що не мають відповідного маркування, належного товарного вигляду, на яких строк придатності не зазначено або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, строк придатності яких минув, а також тих, що надійшли без документів, передбачених законодавством, зокрема, які засвідчують їх якість та безпеку;

- використання газобалонного обладнання для живлення кавомашини або іншого додаткового обладнання;

- продаж харчових продуктів і напоїв із застосуванням посуду одноразового використання за відсутності ємкостей для його збору і подальшої утилізації, а також повторне використання цього посуду.

            3.2.4. Торгівля проводиться суб’єктами підприємницької діяльності (юридичними та фізичними особами), громадянами на території сільської ради після отримання дозволу від виконавчого комітету сільської ради на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (згідно з додатком № 2).

            3.2.5. Господарюючий суб'єкт при організації виїзної торгівлі, які безпосередньо здійснюють торгівлю через дрібнороздрібну торговельну шляхом використання засобів пересувної мережі повинні керуватися та дотримуватися вимог Законів України «Про захист прав споживачів», «Про споживчу кооперацію», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про безпечність та якість харчових продуктів», «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про дорожній рух», Порядку провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833, Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, що затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року   № 369, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, інших нормативно-правових актів, які регулюють торговельну діяльність, Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306, а також цим Порядком. Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року №198.

            3.2.7. Тимчасова (святкова) торгівля з лотків проводиться суб’єктами підприємницької діяльності з нагоди свят або інших культурно-масових заходів, які організовуються місцевою владою, підприємствами та установами сільської ради.

            3.2.8. У разі здійснення виїзної або виносної торгівлі на робочому місці продавця встановлюється табличка із зазначенням прізвища, імені та по батькові продавця, а також відомості про суб'єкта господарювання, що організував торгівлю:

- для юридичної особи — найменування, адреса і номер телефону;

- для фізичної особи - підприємця — прізвище, ім’я та по батькові, документ, що підтверджує державну реєстрацію і найменування органу, що здійснив таку реєстрацію.

            3.2.9. Працівники, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів із засобів пересувної мережі на товари, що одержані для продажу, повинні мати та пред’явити на вимогу контролюючого органу:

            - документи про надходження товарів до продажу (товарно-транспортні накладні, прибутково-видаткові накладні, приймальні акти тощо із зазначенням назви, сорту, кількості, ціни та загальної вартості товару);

            - документи, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів (для імпортних товарів – копії сертифікатів, викладені мовою країни-експортера і українською мовою та завірені печаткою суб'єкта господарювання, від якого одержані ці товари);

            - для товарів, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні у накладній або в іншому відвантажувальному документі має бути зазначено реєстраційний номер сертифікатів відповідності та/або реєстраційні номери декларацій про відповідність;

            - копії гігієнічних висновків;

            - ярлики (цінники) або покажчики цін;

            - у випадках застосування пересувної мережі (транспортного засобу) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з відмітками про переобладнання транспортного засобу, видане у встановленому порядку підрозділами МВС України, санітарний паспорт на автомобіль, виданий уповноваженим підрозділом Державної санітарно-епідеміологічної служби України;

            - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим підрозділом Державної санітарно-епідеміологічної служби України;.

            Суб'єкти господарювання (власники засобів пересувної мережі) повинні мати на всі товари, що реалізуються в цих засобах, вищезазначені документи.

            3.2.10. Особи, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів з засобів пересувної мережі підлягають в установленому порядку обов'язковому систематичному медичному обстеженню, результати якого заносяться в їх особисті медичні книжки, копія якої зберігається на робочих місцях працівників.

            Особи, які не пройшли своєчасно чергове медичне обстеження, до роботи не допускаються.

            3.2.11. На автотранспорт, що перевозить продовольчу сировину та продовольчі товари, повинен бути оформлений санітарний паспорт.

            3.2.12. Засоби пересувної мережі, як об’єкти пересувної дрібнороздрібної торгівлі повинні відповідати вимогам СанПіН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі», СанПіН 42-123-5777-91 «Санітарні правила для підприємств громадського харчування». Засоби пересувної мережі повинні бути забезпечені відповідним інвентарем та обладнанням, а у разі здійснення продажу продовольчих товарів, що швидко псуються - холодильним устаткуванням

            3.2.13. Торгівля із засобів пересувної мережі напоями на розлив, продовольчими товарами та продукцією громадського харчування без упаковки, не допускається без підключення до водопровідної та каналізаційної мережі, мати місця для миття рук, обладнання, інвентарю (або посуд одноразового використання), комплект миючих і дезинфікуючих засобів, бачки з кришками для збирання відходів.

            Для приготування продукції повинна використовуватися питна вода, яка відповідає ДСанПіН 2.2.4-400-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Відповідно до вимог СанПіН 5781-91 у засобах пересувної мережі по закінченні робочого дня перевізне та переносне обладнання повинно бути піддане санітарній обробці, автотранспорт повинен бути чистим, справним, кузов машини повинен мати гігієнічне покриття, мийка й санітарна обробка автотранспорту, призначеного для перевезення харчових продуктів, повинна здійснюватись в автогосподарствах, дезінфекція транспорту проводиться в міру необхідності, але не менш як 1 раз у 10 днів.

            Обладнання, що використовується для продажу продовольчих товарів, повинно мати гігієнічні висновки (сертифікати відповідності), що їх надають виробники.

            Працівники засобів пересувної мережі зобов’язані утримувати їх, а також навколишню територію в чистоті, стежити за якістю прийнятих і реалізованих харчових продуктів, суворо дотримуватись термінів реалізації та правил відпускання харчових продуктів, запобігати забрудненню продуктів, бути охайно одягненим, носити чистий санітарний одяг установленого зразка, спеціальний головний убір, нагрудний фірмовий знак, суворо дотримуватись правил особистої гігієни, мити руки після кожної перерви в роботі та у міру необхідності.

            3.2.14. Під час продажу товарів і після закінчення виїзної (виносної) торгівлі суб'єкт господарювання відповідає за підтримання чистоти та порядку на прилеглій до об’єкту торгівлі території. У випадках порушення типових правил благоустрою суб’єкт, який здійснює торгівлю буде притягнутий до адміністративної відповідальності, згідно статті 152 КУпАП.

            3.2.15. Здійснення торговельної діяльності, за межами торговельних приміщень на території об'єктів благоустрою сільської ради, забороняється поза межами встановленими схемами дислокації нестаціонарних об'єктів торгівлі.

            3.2.16. Забороняється зміна групи товарів об’єктів виносної та виїзної торгівлі без погодження із виконавчим комітетом сільської ради.

 

            4. Порядок отримання дозволу на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі

            4.1. Для розміщення об’єктів виносної та виїзної торгівлі  суб’єкт господарювання необхідно отримати Дозвіл, для чого він  подає у Центр надання адміністративних послуг наступні документи:

            4.1.2. Для отримання дозволу на розміщення виносної торгівлі, заявник подає наступні документи:

  • заява згідно з додатком №1 до Порядку;
  • асортиментний  перелік продукції для реалізації;
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • схема розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі, затверджена рішенням виконкому  ради;
  • копія договору на вивіз твердих побутових відходів укладеного з уповноваженим підприємством;
  • погодження власника місця розташування об’єкта виїзної (виносної) торгівлі (уповноваженої особи);

            4.1.3. Для отримання дозволу на розміщення об’єкту виїзної торгівлі, заявник подає наступні документи:

  • заява згідно з додатком №1 до Порядку;
  • копію санітарного паспорта автомобіля (при торгівлі з автотранспортних засобів продовольчими товарами);
  • документ про взяття на облік як платника податку;
  • документ щодо правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником або особою, що здійснює торгівлю (не вимагається у разі здійснення такої торгівлі фізичною особою – підприємцем як працівником, що здійснює продаж безпосередньо);
  • схема розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі, затверджена рішенням виконкому сільської ради;
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія договору на вивіз твердих побутових відходів укладеного з комунальним підприємством.

            4.1.4  Особливості тимчасової (святкової) торгівлі.

1) Суб’єкти підприємницької діяльності, які мають бажання здійснювати (виїзну, виносну) торгівлю з лотків під час проведення на території сіл громади культурно-масових заходів, повинні подати до апарату виконавчого комітету (старостам) такі документи:

  • заяву на ім’я сільського голови, секретаря ради;
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • асортиментний перелік товарів.

2) Для організації (виїзної, виносної) торгівлі під час проведення культурно-масових заходів Дозвіл оформляється розпорядженням сільського голови, в якому зазначаються всі суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюватимуть торгівлю з лотків, а також час проведення цієї торгівлі. Копії розпорядження надаються поліцейському офіцеру громади та всім суб’єктам підприємницької діяльності, які братимуть участь у святковій торгівлі.

            4.2. Відповідальність за підготовку Дозволу несе секретар виконавчого комітету.

            Граничний строк надання адміністративної послуги не повинен перевищувати тридцяти календарних днів з дня прийняття заяви.

            Адміністративна послуга щодо видачі дозволу на провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою  сільської ради надається безоплатно.

            4.3. Рішення щодо надання дозволу та терміну дії дозволу приймається з дотриманням порядку провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень та надання послуг у сфері розваг на території об’єктів благоустрою сільської ради за зверненням суб’єкта господарської діяльності. Термін дії дозволу не може перевищувати один календарний рік.

            4.4. Після прийняття позитивного рішення, Центром надання адміністративних послуг, заявнику надається дозвіл, відповідно до розділу 2.5, даного Порядку.

            4.5. У наданні дозволу може бути відмовлено з наступних підстав:

            - подання встановленого пакету документів не в повному обсязі;

            - виявлення недостовірної інформації в поданих документах;

            - цільове призначення наявної в заявника земельної ділянки (у разі виносної торгівлі) не відповідає предмету дозволу;

            - відсутність у переліку основних видів діяльності суб’єкта господарювання, згідно даних Єдиного державного реєстру, виду діяльності, що пов’язане із предметом дозволу.

            4.6. У разі виникнення  підстав, передбачених пунктом 4.5 Порядку, відповідальні фахівці виконавчого комітету Дубечненської сільської ради протягом десяти робочих днів, з дня реєстрації заяви, на адресу заявника готує обґрунтовану відмову. Відмова передається Центру надання адміністративних послуг для інформування заявника.

            4.7. У випадку виникнення інших підстав, передбачених чинним законодавством приймається рішення про відмову у видачі дозволу на провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою сільської ради, про що автор звернення повідомляється Центром надання адміністративних послуг, протягом 10 робочих днів, з дня прийняття рішення.

            4.8. Відмова у наданні дозволу може бути оскаржена у встановленому чинним законодавством порядку.

            4.9. Дозвіл на розміщення об'єктів виїзної торгівлі громадянам, які мають намір реалізовувати сільськогосподарську або іншу продукцію власного виробництва, що не має ознак господарської діяльності згідно із цим Порядком не надається. Реалізація такої продукції громадянами здійснюється на територіях ринків сільської ради.

 

            5. Припинення дії дозволу на право розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі

            5.1.  Анулювання дозволу здійснюється комісією на підставі протоколів перевірок (обстежень) за поданням контролюючих органів або на підставі обґрунтованих, неодноразових письмових скарг споживачів.

            5.2. Дозвіл припиняється:

- в разі закінчення його дії;

- в разі недотримання вимог розміщення об’єкта виїзної (виносної) торгівлі відповідно до дозволу;

- у разі скасування або закінчення строку дії ліцензії на відповідний вид господарської діяльності;

- у разі порушення норм даного Порядку та  діючого законодавства;

- у разі ліквідації суб’єкта господарювання відносно якого було оформлено Дозвіл;

- у разі смерті фізичної особи відносно якої оформлено Дозвіл.

- у разі порушення суб’єктом та його працівниками вимог законодавства, цього Положення, інших нормативних актів, дозвіл на організацію виїзної (виносної) торгівлі призупиняється до усунення порушень або анулюється про що інформуються суб’єкти підприємницької діяльності.

 

6. Відповідальність і  контроль за виконанням

            6.1. Відповідальність за порушення вимог щодо організації виїзної (виносної) торгівлі суб’єкти та їх уповноважені особи несуть згідно із чинним законодавством.

            6.2. Контроль за дотриманням цього Положення здійснюється поліцейським офіцером громади та посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування в межах компетенції, наданої законодавством.

 

7. Заключні положення

            7.1. Скасування виданого Дозволу може бути здійснено у разі систематичних порушень (двох і більше) працівниками об’єктів виїзної торгівлі вимог законодавства, правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, інших нормативних актів.

            7.2. Дозвіл анулюється органом, що його видав, в тому числі за поданням органів державного контролю і нагляду та правоохоронних органів.

            7.3. Суб’єкти господарювання, які здійснюють виїзну (виносну) торгівлю без дозволу  виконкому притягуються до адміністративної відповідальності згідно ст. ст. 152, 160, 164 КУпАП.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Положення про порядок надання дозволу на

виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків 

на території Дубечненської сільської ради

 

Заява

про видачу дозволу-погодження на розміщення

об’єктів виїзної (виносної) торгівлі

 

Сільському голові /Секретарю ради______________

_______________________________

(ПІБ підприємця, найменування юридичних осіб)

_______________________________

(Юридична адреса для юридичних осіб,

 домашня адреса для фізичних осіб, телефон)

 

Заява

Заявник_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(назва юридичної особи, ПІБ фізичної особи-підприємця)

Адреса__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(для юридичної особи – юридична адреса, для фізичної особи – домашня адреса)

 

ПІБ керівника підприємства ____________________________________________________ _____________________________________________________________________________

 

Паспорт______№___________виданий «____»_____________________________________

 (для фізичної особи)

____________________________________________________________________________

(ким виданий)

Реєстраційне свідоцтво №_________від  «___» ________20____р.

Ідентифікаційний код ____________________________________________________________

 

Прошу Вас видати дозвіл-погодження на розміщення об’єкту виїзної (виносної) торгівлі ________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

(тип і спеціалізація об’єкту)

За адресою:__________________________________________________________________

Режим роботи________________________________________________________________

(вказати місце розташування)

Термін розміщення ___________________________________________________________

 

            При організації роботи об’єкта зобов’язуюсь дотримуватися правил торгівлі, санітарних норм та правил, норм пожежної безпеки, Типових правил благоустрою населеного пункту, інші нормативно-правові акти України, що регламентують даний вид діяльності.

            З Положенням про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради ознайомлений (а) і зобов’язуюсь виконувати.

 

До заяви додаю такі документи на ______ аркушах.

1.(список документів, що додаються).

 

Дата_____________                                                                               Підпис____________

 

 

 

                                                                                Додаток 2

                                                                                до Положення про порядок надання дозволу на

                                                                                виїзну (виносну) торгівлю та проведення                 

                                                                                ярмарків на території Дубечненської сільської  

                                                                                ради

 

 

 

 

ДУБЕЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 Дозвіл на розміщення

об’єктів виїзної (виносної) торгівлі

та проведення ярмарків

 

 від «_____»____________20___ року                                                                           № _______

 

Виданий_____________________________________________________________ (найменування фізичної особи-підприємця, юридичної особи) учаснику ярмаркового заходу, виїзної (виносної) торгівлі) ______________________________________________________________ (назва заходу) ____________________________________________________________________ (адреса заходу, торгівлі, послуг)

 

Рішення виконавчого комітету від «______»___________20____ №___________

 

Термін дії з «____»______________20___ по «______»_______________20_____

 

Місце розміщення об’єкту _______________________________________ (м. кв.)

 

Режим роботи об’єкту_________________________________________________

  

 

Сільський голова/Секретар сільської ради    __________________________                      

 

Аналіз регуляторного впливу

Проекту рішення Дубечненської сільської ради

«Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків»

 

Назва регуляторного акта: рішення сесії Дубечненської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків».

Регуляторний орган: Дубечненська сільська рада.

Розробник документа: Відділ організаційно-правового, кадрового забезпечення та з питань комунального майна.

Відповідальна особа: начальник відділу.

Контактний телефон: 0989435552.

е-mail: 0989435552ira@gmail.com

 

Даний аналіз регуляторного впливу проекту рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків» (далі – Проект рішення) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків», як регуляторного акту.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання:

На даний час актуальним є питання врегулювання здійснення виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади. Хаотичне розміщення об’єктів виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків ускладнює контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності законодавства щодо захисту прав споживачів, правил торгівлі, нормативних документів щодо санітарії, охорони праці, техніки безпеки, тощо. Враховуючи вищезазначене, підготовлено на розгляд сесії Дубечненської сільської ради проєкт рішення «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків», що сприятиме передумовою для розв’язання існуючих соціальних проблем і поліпшення якості життя населення і має на меті створити єдиний порядок  надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків для всіх суб’єктів господарювання.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

 

Дубечненська сільська рада територіальна громада

Так

 

Суб’єкти господарювання

Так

 

 

 

2.Цілі державного регулювання.

 Встановлення чітких вимог щодо надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади; забезпечення рівних умов для всіх бажаючих здійснювати виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади; врегулювання відносин між суб’єктами господарювання, які приймають участь у ярмарковій діяльності, і налагодження нових господарських зв’язків; інформування населення сіл про досягнення товаровиробників у розширенні асортименту та рекламування продукції українських товаровиробників

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

залишити дану ситуацію без змін

Альтернатива 2

прийняття запропонованого проекту рішення

Перша альтернатива є неприйнятною, як для мешканців територіальної громади, так і для органу місцевого самоврядування,  у зв’язку з тим, що необхідність прийняття цього нормативно-правового акта пов’язана з відсутністю діючого Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади.

Застосування другої альтернативи є найбільш прийнятною, оскільки прийняття такого регуляторного акту дасть змогу належним чином забезпечувати реалізацію єдиної державної політики щодо надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади.

Отже, розробка та затвердження Проєкту рішення є єдиним доцільним способом у вирішенні проблеми.

 У випадку не затвердження Положення про надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків, така торгівля здійснюватиметься хаотично, без відома органів місцевого самоврядування.

Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватись постійно Дубечненською сільською радою.

На даний час немає об’єктивних обставин, які б перешкоджали впровадженню та виконанню вимог цього регуляторного акта органами влади, фізичними та юридичними особами, запровадження регуляторного акта не передбачає заподіяння шкоди внаслідок його дії.

Перевагою впровадження регуляторного акта є врегулювання правовідносин між суб'єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта, та органом місцевого самоврядування, створення умов для реалізації прав суб'єктами у цій сфері.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громади

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати


Залишення існуючої ситуації без змін


Відсутні


Відсутні


Прийняття запропонованого проєкту рішення


- Врегульований механізм розміщення об’єктів виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради;

- спрощення процедури отримання документа про надання дозволу на  виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарок;
- відсутність незаконно встановлених об’єктів  виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради.

 

Відсутні

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати


Залишення існуючої ситуації без змін


Відсутні


Відсутні


Прийняття запропонованого проєкту рішення

-Врахування інтересів територіальної громади;

-створення належних умов для  відпочинку мешканців та гостей громади.


Відсутні


 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

Юридичні - 1

Юридичні - 4

Фізичні – 27

Разом 31

Юридичні - 29

Фізичні – 100

Разом 129

Юридичні - 34

Фізичні – 127

Разом 161

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

0,6

19,3

80,1

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

Відсутні

Відсутні

Прийняття запропонованого проєкту рішення

Єдиний для усіх прозорий механізм отримання дозволу на здійснення виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарок на території Дубечненської сільської ради;
- Спрощення процедури отримання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради.

Відсутні

 

6. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

1

Проблема продовжує існувати. Відсутня впевненість щодо вирішення проблем в майбутньому

Прийняття запропонованого проєкту рішення 

3

Цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті майже повністю, оскільки суб’єкти господарювання будуть керуватися Положенням про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради.


 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Відсутні

Відсутні

Не забезпечує досягнення цілей державного регулювання

Прийняття запропонованого проєкту рішення 

Для громадян:
- розширення можливостей в отриманні

послуг у сфері торгівлі та розваг; 
- забезпечення належного технічного стану окремих елементів благоустрою  на території Дубечненської сільської ради.

Для суб’єктів господарювання:

- забезпечення можливості здійснення виїзної (виносної) торгівлі та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради;
- забезпечення чіткого та прозорого порядку отримання дозволів у даній сфері.

Для місцевого самоврядування :

- результативність даного рішення, підтримка суб’єктів господарювання, які бажають здійснювати виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради,
- залучення додаткових коштів в сільський бюджет;
- покращення рівня благоустрою, естетичного вигляду та санітарного стану громади.

 

Для суб’єктів господарювання:

- витрати часу на подання заяв на отримання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради.

Для органу місцевого самоврядування:

-витрати часу на обробку даних заяв, підготовки проектів рішень виконавчого комітету Дубечненської сільської ради, надання відповідних консультацій з даного питання.

 

Прийняття відповідного рішення сприятиме вирішенню існуючих проблем щодо надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/ причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Не прийнятна, так як не вирішує проблеми

Х

Затвердження  регуляторного акту рішенням міської ради

Перевага обраної альтернативи забезпечить досягнення передбачених цілей

На дію регуляторного акту можуть вплинути зміни у діючому законодавстві України

 

7. Механізм, який пропонується застосовувати для розв’язання проблем і відповідні заходи.

Зазначену проблему планується розв'язати шляхом затвердження Положення про порядок надання  дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на  території Дубечненської сільської ради.

Механізм дії - запропонований регуляторний акт спрямований на безпосереднє розв’язання визначеної проблеми, а саме: визначає порядок надання дозволів на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків. Зокрема визначається повноваження робочого органу, процедура погодження, отримання Дозволу.

Механізм, закладений в основу проєкту регуляторного акта, передбачає затвердження та виконання всіма суб’єктами господарювання Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради територіальної громади. Прийняття даного Положення надасть можливість Дубечненській сільській раді надавати дозволи на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території громади, що в свою чергу сприятиме розвитку здорової конкуренції у сфері торгівлі. При цьому Дубечненська сільська рада здійснюватиме моніторинг за наданням Дозволів на території громади, а у випадках не виконання вимог цього регуляторного акта вживатиме заходи спрямовані на демонтаж самовільно встановлених  засобів.

Організаційні заходи для впровадження регулювання:

- розробка проєкту регуляторного акта “ Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків”, обговорення його на засіданнях робочої групи з дотримання принципів державної регуляторної політики ;

 - оприлюднення проєкту рішення Дубечненської сільської ради “Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків” та аналізу регуляторного впливу з метою отримання зауважень та пропозицій;

 - затвердження проєкту регуляторного акта “Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків” на сесії сільської ради;

- оприлюднення даного регуляторного акта у засобах масової інформації.

Реалізація даного механізму та заходів вирішить проблему, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання, та забезпечить високий ступінь ефективності досягнення цілей визначених при розробці регуляторного акта.

 

8. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Для реалізації регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з місцевого бюджету.

Для регулювання діяльності з надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків Дубечненська сільська рада покладає відповідні функції на виконавчий комітет Дубечненської сільської ради.

Підготовка документів не потребує наявності кваліфікаційних або ліцензійних сертифікатів. Передбачаються витрати робочого часу учасників процедури.

У зв'язку з тим, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%, здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва М-тест (додаток 1 до аналізу регуляторного впливу).

 

9. Термін дії акта

Даний проєкт регуляторного акта – рішення сесії Дубечненської сільської ради “Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків” є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого строку.

Дія даного акта є необмежена до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акта або на його цілі. Доповнення та зміни до регуляторного акта будуть вноситись після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності.

 

10. Показники результативності

Результативність буде відстежуватися шляхом проведення аналізу надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків, кількості звернень заявників.

 

11. Заходи по відстеженню результативності

Відстеження результативності цього проєкту рішення сесії Дубечненської сільської ради здійснюватиметься шляхом аналізу статистичної інформації.

Базове відстеження результативності даного регуляторного акта буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності буде здійснено через рік після набуття чинності даним регуляторним актом.

Періодичне відстеження результативності буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження цього регуляторного акта, протягом строку його дії.

За результатами проведення відстежень буде можливо порівняти показники результативності дії регуляторного акта. На підставі аналізу звіту про відстеження результативності даного регуляторного акта буде прийматися рішення про скасування, про необхідність залишити даний акт без змін або про його перегляд. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акта. Відстеження результативності проводиться розробником регуляторного акта із залученням суб’єктів господарювання, їх кількості, використовуючи дані моніторингу.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено відділом організаційно-правового, кадрового забезпечення та з питань комунального майна Дубечненської сільської ради.

 

 

Розробник АРВ:

Начальник відділу організаційно-правового,

кадрового забезпечення та з питань комунального

майна Дубечненської сільської ради                                                                                                                      Ірина КУРИЛЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                              Додаток №1

                                                                                  до аналізу регуляторного впливу

                                                                              

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

до проєкту рішення Дубечненської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну(виносну) торгівлю та проведення ярмарків»

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено відповідальними за підготовку проекту регуляторного акта (з 01.03.2024 року по 14.03.2024 року). 

 

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), Інтернет - консультації прямі (Інтернет - форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Робочі наради  та зустрічі

5

Доведення до відома обґрунтування доцільності затвердження Положення про порядок надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради. Обговорено оцінку впливу регуляторного акта в рамках проведення аналізу регуляторного впливу.

2.

В телефонному  та усному режимі, Інтернет консультації

 

4

Доведення до відома обґрунтування доцільності затвердження Положення про порядок надання дозволів на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків на території Дубечненської сільської ради. Обговорено оцінку впливу регуляторного акта в рамках проведення аналізу регуляторного впливу.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва:

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 161 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 31 (одиниць) та мікропідприємництва 129 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив, 19,3 відсотків, мікропідприємництва 80,1 відсотки (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання», наведеної у АРВ).

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

 

№ п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за пять років

1.

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

-

-

-

2.

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

-

-

3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали

-

-

-

4.

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

-

-

5.

Інші процедури

-

-

-

6.

Разом гривень

0,00

х

х

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

161

161

161

8.

Сумарно, гривень

0,00

х

х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

2 год.

(2 год. х 57,50 грн. = 115 грн.)

0,00 грн (відсутні витрати) (припущено, що суб’єкт отримує первинну інформацію про вимоги регулювання в перший рік; за результатами консультацій) грн.)

115 грн

10.

Процедури організації виконання вимог регулювання

2 год.

(2 год. х 57,50 грн. = 115 грн.)

2 год.

(2 год. х 57,50 грн. = 115 грн.)

575 грн.

11.

Процедури офіційного звітування

-

-

-

12.

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

-

-

-

13.

Інші процедури

-

-

-

14.

Разом, гривень

230 грн.

115 грн.

690 грн.

15.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

161

161

161

16.

Сумарно, гривень

37030 грн.

18515 грн.

111090 грн.

 

 

 

 

 

 

 

Запровадження регуляторного акту не передбачає витрат у суб'єктів господарювання малого підприємництва на придбання обладнання чи проведення експертиз.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання субєктів малого підприємництва.

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Дубечненська сільська рада Ковельського району Волинської області.

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання(за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1 год.

57,50 грн

1

161

9257,5

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: камеральні, виїзні

1 год.

57,50 грн.

1

161

9257,5

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

 

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

-

-

-

-

-

Разом за рік

2 год.

115 грн.

2

161

18515

Сумарно за п’ять років

10 год

575 грн.

10

161

9257,5

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

№ п/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

-

-

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

37030

111090

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

-

-

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

18515

9257,5

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

9257,5

120347,5


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора