Дубечненська громада

Волинська область, Ковельський район

ЗВІТ Центру надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради за 2024 рік

Дата: 16.01.2025 14:44
Кількість переглядів: 106

 

 

ДУБЕЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                              ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

вул.Незалежності, 20, с. Дубечне, 44412, е-mail: centrnspdubechno@ukr.net,

код  ЄДРПОУ 43540353

 

ЗВІТ

Центру надання соціальних послуг

Дубечненської сільської ради станом на 01.01.2025 року

 

          1. В Дубечненській сільській раді функціонує Комунальна організація «Центр надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради».

          Основним завданням Центру надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради є виявлення осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах або мають найвищий ризик потрапляння в такі обставини та забезпечення якісного надання їм соціальних послуг згідно індивідуального плану. 

Робота колективу Центру спрямована на виконання Державного стандарту догляду вдома, Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, Постанов Кабінету Міністрів України, наказів та доручень Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціальної та ветеранської політики, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій, районного управління соціального захисту населення, розвитку системи соціального обслуговування, підвищення якості наданих послуг, їх адресність, своєчасність надання та наближення до отримувачів, комплексного підходу.

До структури Комунальної організації «Центр надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради» входять три відділення:

  • відділення соціальної допомоги вдома;
  • відділення соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді;
  • відділення стаціонарного догляду для постійного проживання (в

          с. Кримне).

Стан розвитку у звітному році системи надання соціальних послуг, зокрема, особам похилого віку, особам з інвалідністю, із визначенням тенденцій, характерних особливостей розвитку, актуальних проблем на території Дубечненської сільської ради:

1.1. Створення (відкриття) нових відділень у Центрі, оптимізації, об’єднання з іншими суб’єктами, що надають соціальні послуги не проводилось.

1.2. Ліквідації, закриття Центру/ відділень не відбувалось.

1.3. Запровадження у звітному році інноваційних соціальних послуг: у Центрі функціонує Пункт прокату засобів реабілітації.

 

Відділення соціальної допомоги вдома

 

          Протягом звітного періоду послугу догляду вдома відповідно до Державного стандарту отримали 237 осіб. Всі особові справи осіб, які знаходяться на обслуговуванні поновлюються, містять індивідуальні плани надання соціальних послуг, які відповідають потребам отримувачів послуг.

За 2024 рік сформовано  21 нову справу відповідно бланків затвердженого зразка по Державному стандарту догляду вдома.

Середнє навантаження на одного соціального робітника за звітний період складає 8 осіб. Соціальні послуги надають 20 соціальних робітників.

У віці старше 80 років послугою охоплено 77 непрацездатних громадян, з IV та V групою рухової активності - 96 осіб.

 

Чисельність громадян, знятих з обслуговування за звітний період:

Причина вибуття

Відділення соціальної допомоги вдома

1

Зі смертю

16

2

З переїздом

26

 

Всього:

42

 

Щорічно не пізніше 01 серпня проводиться моніторинг та внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома.

При відділенні соціальної допомоги вдома функціонує пункт прокату засобів реабілітації, послугами якого скористалася 31 особа (в прокаті – інвалідні візки, палиці, милиці, ходунки).

Відділення соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді

Пріоритетними напрямками є:

соціальна робота з сім’ями/особами, які опинилися у складних життєвих обставинах (ведеться облік даних сімей, осіб у СЖО, соціальне інспектування, соціальний супровід, профілактика негативних звичок);

робота із створення та супроводу прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу (соціальна реклама, прийом заяв, звернень та створення банку даних кандидатів у прийомні батьки та батьків-вихователів; супровід прийомних сімей; оцінка потреб сімей, прийомних дітей, планування роботи, звітність про ефективність функціонування таких сімей);   

соціальна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування (інспектування та соціальний супровід опікунських сімей, сімей піклувальників, осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які опинилися у СЖО; адаптація випускників до самостійного життя).

За період 2024 року фахівцем із соціальної роботи Центру надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради соціальні послуги надано 61 сім’ї/179 особам.

Послугу консультування отримала 21 сім’я, яка перебувала у складних життєвих обставинах, з них 19 сімей в яких було вчинено домашнє насильство (з них 2 сім’ї, де діти постраждали від жорстокого поводження).

Здійснено 19 виїздів мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі,  в результаті яких допомогу отримали 39 осіб.

Члени мобільної бригади здійснюють заходи щодо реагування на випадки домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, сприяють ефективному розв’язанню проблем самою постраждалою особою, надають соціально-психологічну підтримку та інформують щодо можливостей отримання послуг інших суб’єктів.

Нажаль насильство є однією з найбільш гострих соціальних проблем. Тож робота ця є  актуальною та важливою, оскільки це дасть можливість отримати доступну, кваліфіковану соціально-психологічну допомогу та підтримку мешканцям громади, котрі цього потребують.

Під соціальним супроводом Центру надання соціальних послуг перебувало 16 сімей (з них – 7 сімей, які опинились у СЖО, 2 прийомних  сім’ї, 1 ДБСТ та 5 сімей опікунів/піклувальників).

Послугу інформування отримала 61 сім’я.

Протягом 2024 року були здійсненні регулярні виїзди, проведені обстеження умов проживання сімей, які знаходяться в складних життєвих обставинах.

Відділення стаціонарного догляду для постійного проживання

 

Згідно Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, протягом звітного періоду обслуговувалось 18 осіб, в тому числі  ВПО – 5,  лежачих – 8 чол. Особові справи  оформлені  по всіх отримувачах соціальних послуг. Нові справи клієнтів (5) сформовані відповідно бланків затвердженого зразка по Державному стандарту.

У віці старше 80 років послугою охоплено 6 непрацездатних громадян, з IV та V групою рухової активності - 10 осіб.

 

Чисельність громадян, знятих з обслуговування за звітний період:

Причина вибуття

Відділення стаціонарного догляду для постійного проживання

1

Зі смертю

5

2

З переїздом

1

 

Всього:

6

         

          Відділення забезпечено всім необхідним для належних умов проживання громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та безперебійного функціонування відділення (створено необхідний запас їжі, медикаментів, торфобрикету).

          З метою створення належного протипожежного стану у відділенні стаціонарного догляду для постійного проживання с. Кримне  укладено договір   на технічне обслуговування пожежної автоматики та здійснення пожежного спостерігання, договір на надання послуг з технічного обслуговування вогнегасників з Волинським обласним спеціалізованим ремонтно-будівельним підприємством протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України.

         2. Пропозиції щодо напрямів удосконалення діяльності Комунальної організації «Центр надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради»:

 

- розвивати інноваційні моделі соціальної роботи;

- залучати до співпраці якомога більше громадських, релігійних організацій з метою надання ними благодійної спонсорської та волонтерської допомоги;

- вивчати досвід колег з метою удосконалення роботи Центру;

- поповнювати Пункт прокату технічними засобами реабілітації.

 

          Алгоритм розвитку соціальних послуг в Центрі НСП є круговим процесом від визначення потреб населення, планування та фінансування соціальних послуг до їх впровадження через мережу надавачів соціальних послуг, моніторинг та оцінку їх якості з метою подальшого вдосконалення соціальних послуг та кращого задоволення потреб населення у соціальних послугах в наступному періоді.

Для більш якісного обслуговування осіб з інвалідністю та громадян похилого віку, які втратили рухову активність в режимі «Соціальне таксі»  є потреба у забезпеченні Центру НСП автотранспортом облаштованим підйомним механізмом для маломобільних категорій.

 

      3. Співпраця з громадськими організаціями

Центр співпрацює з громадськими організаціями, як з питань надання матеріальної допомоги, так і в отриманні інформації. В звітному періоді Центр надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради отримував допомогу від УВКБ ООН у справах біженців, Товариства  Червоного Хреста, благодійного фонду «Рокада", Волинського обласного благодійного фонду «Карітас -Волинь»,  у вигляді ноутбука, одягу, продуктових наборів, засобів пересування, дезинфікуючих засобів, постільної білизни, засобів особистої гігієни.

 

          4. Проведені за звітний період наради

 

          За звітний період було проведено 11 нарад з питань соціального обслуговування та надання соціальних послуг на тему:

 -  «Реалізація експериментального проекту з надання окремих соціальних послуг  особам, які перебувають у складних життєвих обставинах».

-  «Організація роботи щодо визначення потреб населення у соціальних послугах під час воєнного стану».

-  «Обов’язковість проходження медогляду працівниками Центру НСП».

- «Порядок звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини».

-  «Підготовка до осінньо-зимового періоду».

- «Внесення змін до нормативно-правових актів. Участь у вебінарі для працівників соціальної сфери, які надають соціальні послуги вразливим категоріям населення щодо отримання безоплатних медичних послуг та ліків з метою доведення зазначеної інформації до підопічних.

- «Участь у вебінарі для працівників соціальної сфери, які надають послуги вразливим категоріям населення. Підведення підсумків роботи за І півріччя».

-  «Проведення навчання з перевірки знань з охорони праці".

- «Визначення потреб населення у соціальних послугах».

- «Ознайомлення з планом роботи Центру надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради на 2025 рік».

-  «Підведення підсумків роботи за рік».

          Протягом звітного періоду було проведено навчання завідувача відділення соціальної допомоги вдома та завідувача відділення стаціонарного догляду для постійного проживання і здійснено перевірку знань з питань пожежної безпеки.

          Фахівець із соціальної роботи відділення соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді проходила три рази підвищення компетенції.

          З 01 грудня 2024 року у відділення соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді Центру надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради прийнято 2 фахівці із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб по Дубечненській та Смідинській громаді.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь